بررسی‌ رابطه‌ سبک‌ شناختی‌ وابسته‌ به‌ زمینه‌ و نابسته‌ به‌ زمینه‌ و یادگیری‌ خود نظم‌ داده‌ شده‌ با عملکرد ریاضی‌ دانش‌آموزان‌ سوم‌ راهنمایی‌

سید داود حسینی‌ نسب؛ یدالله‌ ولی‌نژاد

دوره 9، شماره 2 ، دی 1381، ، صفحه 65-78

https://doi.org/10.22055/psy.2002.16481

چکیده
  به‌ منظور بررسی‌ رابطه‌ سبک‌ شناختی‌ FD-I و راهبردهای‌ یادگیری‌ خود-نظم‌ داده‌ شده‌ با عملکرد ریاضی‌ پایه‌ سوم‌، 280 نفر از دانش‌آموزان‌ این‌ پایه‌ به‌ روش‌ نمونه‌گیری‌ تصادفی‌ از بین‌ دانش‌آموزان‌ دختر و پسر منطقه‌ چایپاره‌ در استان‌ آذربایجان‌ غربی‌ انتخاب‌ و به‌ منظور ارزیابی‌ سبک‌ شناختی‌ FD-I به‌ آزمون‌ گروهی‌ ...  بیشتر